نقش لوگو در طراحی کاتالوگ

نقش لوگو در تعیین هویت بصری

تمایز بخشیدن به برند:

لوگو می‌تواند به برند شخصیت بخشد د و آن را از رقبای خود تمیز دهد. یک لوگو خاص، به مشتریان اطمینان می‌دهد که محصولات یا خدمات این برند منحصر به فرد و شناخته شده هستند.

اعتبار بخشیدن به برند:

لوگو به برند اعتبار و استقلال می‌بخشد. یک لوگوی مهندسی شده و با دقت، نشان‌ دهنده حرفه‌ای بودن و اطمینان برند است. مشتریان اغلب به برندهایی با لوگوهایی که مرتبط و حرفه‌ای هستند، اعتماد بیشتری پیدا می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *